Dobre praktyki

Witaj na stronie formularza, który pozwoli Ci sprawnie wdrożyć dobre zachowania i praktyki. Dzięki temu podniesiesz swoje umiejętności komunikacyjne i będziesz z dużo większą łatwością budować dobre relacje z klientami i ich lojalność. Nie wspominając o większych pieniądzach z prowizji 😉

JAK PODEJŚĆ DO TEMATU?

Wszystko już wiesz. Przećwiczyłeś zachowania, techniki komunikacyjne i właściwe wykonanie podczas naszego spotkania. Teraz wystarczy tylko trochę chęci i pozytywnej dyscypliny. A jak dopadnie Cię zmęczenie – walnij kawkę 🙂

podstawy - zachowania

Pamiętaj w jakim celu wykonujemy pewne zachowania i jak zyskuje na nich nie tylko klient, ale przede wszystkim Ty.

dodatki - techniki komunikacyjne

Używaj technik komunikacyjnych. Dzięki nim osiągniesz swoje cele i zadbasz o potrzeby klienta.

egzekucja - właściwe wykonanie

A jak wiadomo, trening czyni Mistrza. Korzystaj z materiałów, których przecież jesteś współautorem i ćwicz, ćwicz, ćwicz.

masz u mnie dług

Umawiamy się, że na początku naszej przygody jesteście mi winni 100 wypełnionych formularzy. Na początku każdego dnia wspólnie z Michałem będziemy aktualizować Wasz wynik. Wasze formularze posłużą później do wspólnej analizy wniosków, generowania nowych pomysłów i budowania Twojej satysfakcji z pracy.

przesłanych

jesteście mi winni 🙂

4 + 11 =

KONTAKT

Telefon

+48 796 598 777

Mail

drwal@dziupladrwala.pl