W Dziupli realizujemy szkolenia dla pracowników działów sprzedaży, obsługi klienta i marketingu. To co nas wyróżnia to szczegółowa diagnostyka przed-szkoleniowa i warsztatowa formuła, budowana każdorazowo w oparciu o cele uczestników, ich braki kompetencyjne, wdrażanie sprawdzonych praktyk i długoterminowe plany rozwojowe. Szkolenia prowadzimy również w formule online.


Wspierające kampanie

To szczególny typ warsztatów, będący uzupełnieniem prowadzonych przez nas kampanii reklamowych. Podczas warsztatów wspierających kampanie wdrażamy elementy komunikacji marketingowej w działania Twojego zespołu. A po Polsku? Uczymy Was jak wykorzystać nasze działania reklamowe w codziennej pracy BOK i w sprzedaży tak, aby budować spójność komunikacji marki i zwiększać Wasze szanse sprzedażowe.


Dla Biur Obsługi Klienta

W ramach szkoleń dla BOK przekazujemy wiedzę i wdrażamy w Twoim biznesie narzędzia do zarządzania zadaniami i komunikacją, zarówno w relacjach z klientami jak i wewnątrz zespołu. Uczymy właściwych i skutecznych standardów obsługi klienta, co często owocuje pełną przebudową procesu komunikacji i sprzedaży w Twojej firmie. Brzmi groźnie? Ważne, że działa.


Dla Handlowców

5 magicznych kręgów sprzedaży? Dekalog handlowca? My się w to nie bawimy. Podczas warsztatów handlowych pracujemy na realnych zadaniach Twojego zespołu i naprawiamy proces sprzedażowy. CRM, słupki sprzedaży, proces sprzedażowy, negocjacje, budowanie relacji biznesowych, ofertowanie, to naszym zdaniem droga do zwiększenia sprzedaży. Gdy dodamy do tego szczyptę połączenia sił handlowców z BOK i wspólnej pracy nad klientem, to jesteśmy w domu.


Dla budujących strategie reklamowe

Jak budować strategie reklamowe dla konkretnych ofert usług i produktów? Jak dobierać grupy docelowe klientów i kanały komunikacji? Jak określać budżet kampanii i jak rozliczać jej efekty? Dla marketingowych wyjadaczy i dla osób, którym szef powiedział w poniedziałek “Słuchaj. Od dzisiaj będziesz coś tam wrzucać na facebooka”.