Dobre praktyki
Witaj na stronie formularza, który pozwoli Ci sprawnie wdrożyć dobre zachowania i praktyki. Dzięki temu podniesiesz swoje umiejętności komunikacyjne i będziesz z dużo większą łatwością budować dobre relacje z klientami oraz i ich lojalność.JAK PODEJŚĆ DO TEMATU?
Wszystko już wiesz. Przećwiczyłaś zachowania, techniki komunikacyjne i właściwe wykonanie podczas naszych szkoleń. Teraz wystarczy tylko trochę chęci i pozytywnej dyscypliny. A jak dopadnie Cię zmęczenie – machnij trening 🙂
podstawy - zachowania
Pamiętaj w jakim celu wykonujemy pewne zachowania i jak zyskuje na nich nie tylko klient, ale przede wszystkim Ty.
dodatki - techniki komunikacyjne
Używaj technik komunikacyjnych. Dzięki nim osiągniesz swoje cele i zadbasz o potrzeby klienta.
egzekucja - właściwe wykonanie
A jak wiadomo, trening czyni Mistrza. Ćwicz, ćwicz, ćwicz.
masz u mnie dług
Umawiamy się, że na początku naszej przygody jesteście mi winne 100 wypełnionych formularzy. Na początku każdego dnia będę aktualizował Wasz wynik i co jakiś czas dziękował Wam w indywidualnych mailach. Wasze formularze posłużą później do wspólnej analizy wniosków, generowania nowych pomysłów i budowania Twojej satysfakcji z pracy. To narzędzie jest dla Ciebie.
przesłanych
jesteście mi winne 🙂
KONTAKT
Telefon
+48 796 598 777
drwal@dziupladrwala.pl