PROSTO Z DZIUPLI
501 – upadek legendy
Gdy myślimy o kultowych markach, takich jak Coca-Cola, Marlboro, Jack Daniels 😊 czy Nike, zwracamy szczególną uwagę na nasze indywidualne wrażenia, które odczuwamy podczas korzystania z ich produktów. Nie patrzymy na nie przez pryzmat wątpliwości, które często...
2 tygodnie bez telefonu
Milenialsi zrozumieją Bo podobnie jak ja, pamiętają i pewnie wręcz z rozrzewnieniem wspominają analogowe czasy. Słodkie lata 90’, których największym osiągnięciem komunikacyjnym w Polsce było rozpowszechnienie płyt DVD i restauracji McDonald’s. Pierwsze zaowocowało...
Czworonożni bracia mniejsi
Na 6 łap przez Świat Chciałem zacząć od “Czy wiesz, że?...”, ale “na 6 łap przez Świat” wydało mi się dużo lepsze. Dlaczego? Ponieważ człowiek, zwany również ludziem, z żadnym innym zwierzęciem nie wytwarza tak mocnej więzi jak z psem. Wybaczcie miłośnicy kotów, ale...
Co się stało z Playboyem?
Pamiętam to jak dziś, miałem 14 lat i Tata przyłapał mnie na czytaniu Playboy’a. Zawsze byłem wyrośniętym dzieciakiem i już we wczesnym wieku nastoletnim uchodziłem w osiedlowych sklepach za dorosłego. Mogłem kupić piwo, papierosy i playboya. Uchodziłem również za...
2020 okiem Drwala
W 2019 pełni optymizmu patrzyliśmy w stronę kolejnego roku, który samą datą sugerował wyjątkowość, nowe możliwości, przełomowe wydarzenia. Trzeba przyznać, było przełomowo.I chociaż wbrew tytułowi felietonu lepiej było patrzeć na 2020 dupą niż okiem, to jednak z pewną...
VETO branży fitness
W grudniu 2019 roku ważyłem 114 kilogramów. I nie była to pulchna masa z bitej śmietany i chipsów, ale solidna wołowina jak na Drwala przystało. Klasyczny chłop śląski – dupny w barach, w dupie wąski. Gdy przechodziłem obok bieżni te same się uruchamiały, a sztangi i...
Pieniądze i skrzydełka
Bez obaw. To nie będzie kolejne podsumowanie minionego roku 🙂 Chociaż przyznać trzeba, że jego ostatni kwartał był wyjątkowo pracowity i interesujący. Dlatego podzielę się z Wami dwiema historiami z grudnia 2020 roku. A co? Mnie też może wziąć na wspominki. Wiem,...
no to startujemy
gotowi na reklamę?
Napisz do nas o swoich potrzebach, spytaj o ofertę, umów się na spotkanie. Jesli chcesz, zostaw nam swój numer telefonu i podpowiedz nam, kiedy wygodnie będzie do Ciebie zadzwonić.